Адреса:
вул. Словацького, 16,
місто Кременець,
область Тернопільська,
Україна
47003
Контактний телефон і факс:
(03546) 2-24-97
E-mail:
Режим роботи:
Музей для відвідувачів працює щоденно:
понеділок – п’ятниця - з 9.00 до 17.00
субота – неділя - з 10.00 до 16.00
Вартість квитків:
Діяльність музею координує управління культури Тернопільської обласної державної адміністрації. Фінансування музею здійснюється за рахунок обласного бюджету.
Відстань від Кременця до:
Києва | - 414 км | Варшави | - 505 км |
Харкова | - 913 км | Кракова | - 495 км |
Донецька | - 1154 км | Вроцлава | - 739 км |
Одеси | - 740 км | Познаня | - 803 км |
Львова | - 197 км | Пшемишля | - 274 км |
Луцька | - 100 км | Бялистоку | - 550 км |
Івано-Франківська | - 201 км | Жешува | - 348 км |
Тернополя | - 65 км | Любліна | - 365 км |
Москви | - 1368 км | Волгограда | - 1727 км |
Воронежа | - 1317 км | Мінська | - 723 км |
Лондона | - 2328 км | Парижа | - 2278 км |
Дрездена | - 1268 км | Женеви | - 2235 км |
Кременецький напрямок із автовокзалу м. Тернополя:
- Тернопіль - Кременець - 08.00, 09.05, 10.50, 12.00, 13.00, 15.10, 17.00, 18.00
- Тернопіль - Рівне - 07.30, 10.35, 14.00, 18.15
- Тернопіль - Луцьк - 05.50
- Тернопіль - Загайці - 12.30
- Тернопіль - Нетішин - 06.45, 15.00
- Івано-Франківськ - Київ - 20.15
- Івано-Франківськ - Луцьк - 11.10
- Тернопіль - Шумськ (через Ланівці) - 13.30, 18.15 (п'ятниця, неділя)
- Тернопіль - Шумськ - 14.25
- Хмельницький - Залісці - 16.10
- Тернопіль - Заліcці - 16.10
- Івано-Франківськ - Дубно - 19.00
- Калуш - Київ - 22.45
- Чернівці - Дубно - 16.20
- Чернівці - Рівні - 12.05, 15.15
Крім названих рейсів - через кожні півгодини - маршрутні таксі.
Обласний літературно-меморіальний музей Юліуша Словацького
в м. Кременець висловлює вдячність Посольству Республіки
Польща в Україні (в особі Посла Яцека Ключковського)
та Польському інституту в Києві за сприяння і фінансову
підтримку у створенні сайту музею.
Новини
"КВІТИ У ТОБІ". КВІТКОВА ТЕРАПІЯ БАХА.
У музеї Словацького, Тетяна ТОЛОЧИК, лікар-невролог вищої категорії , психотерапевт, ознайомила присутніх, учасниць групи "Майстерня турботи про себе", з участю ВПО та інших категорій українських жінок,
До Всесвітнього дня поезії «ПОЕТИЧНА ПОВІНЬ» У МУЗЕЇ СЛОВАЦЬКОГО
Олена Гаськевич
Поезія – це завжди неповторність,
якийсь безсмертний дотик до душі
(Ліна Костенко)
У Всесвітній День поезії, у музеї Юліуша Словацького зібралися представники творчих кіл Кременця, аби обмінятися досягненнями, послухати поетичне слово, презентувати свою творчість присутнім тут кременчанам, студентам фахового коледжу КОГПА,
ПЕРСОНАЛЬНА ВИСТАВКА КРЕМЕНЕЦЬКОЇ МИСТКИНІ ОЛЬГИ ЗОЗУЛІ
Â
Наталя ЮР’ЄВА
23 листопада 2020 виставкова зала музею Юліуша Словацького знову засвітилася барвами. Як пори року змінюють одна одну, так і виставки художніх робіт у нашому закладі змінюються щомісячно, викликаючи нові захоплення та емоції. Новітня виставка, перша персональна,
Ольги Зозулі, ще маловідомої художниці, яка народилася на Кременеччині. Малювати полюбляла за дитинства, але свої художньо-професійні навички освоїла значно пізніше. В 2017 році закінчила відділ образотворчого мистецтва Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Т Шевченка. Творчу діяльність розпочала 2019 році, постійно прагнула досконалості, завдяки своїй працьовитості менш як за рік часу створила понад п’ятдесят художніх полотен великого формату.
Ольга Зозуля опанувала техніку малярства мастихіном, при якій фарбу наносять на основу не пензликом, а художніми шпателями різного розміру, що дає можливість утворити нові, цікаві візерунки. Тематика творів молодої художниці – в основному пейзажі та квіти, як і у кожної жінки та сюжетні композиції. Звичайно, є і своя родзинка – твори, намальовані на палітрі – тонких дощечках, вирізаних в овальній формі з дірочкою для утримання пальцем, в прямому використанні призначена для змішування олійних фарб при роботі над картиною чи ескізом. Усі роботи надзвичайно яскраві, соковиті, вражають енергетикою позитиву, сміливим поєднанням кольорів, фактурними мазками, завдяки яким картини наче оживають, рухаються. На мій погляд, досить добре передана експресія осінніх гір, дороги між ними, зимового ранку, карпатських пейзажів. Цікавий ракурс Кременеця з гори Воловиці, вид на Почаївську лавру. Сміливо, відверто, колоритно.
Звичайно, із відкриттям першої персональної виставки, (своєрідними хрестинами первістка) прийшли привітати ті особи, які стали безпосередньо відповідальними за становлення Ольги, як художниці. Це викладачі КОГПА ім. Т. Шевченка: Олександра Панфілова, Богдана Гуменюк, Дмитро Синенький, вагомою оцінкою стало слово метра акварелістики Валентина Петровича Величка, який завітав до музею ще задовго до відкриття виставки і ретельно розглядав кожне полотно. Їхня підтримка та настанови ще й як стануть у нагоді починаючій мисткині. Адже вона ще перебуває у творчому пошуку, активно працює над формуванням індивідуального стилю і готова ділитись своїми почуттями з іншими, стверджуючи: «Все створене проходить через внутрішній світ, який охоче відкриє для поціновувачів».
Із спілкування з художницею можу константувати наступне: Оля – дуже красива молода жінка, спокійна, врівноважена, відверта і талановита, в якій все це гармонійно поєднано. Вона чудова дружина і мама двох прекрасних синів – Максима і Дениса, яких Бог теж «поцілував у тім’ячко» - старший майбутній архітектор, молодший – мабуть, художник. Адже і тато у них теж займається особливим видом мистецтва – сакральним, розписує фрески на стінах храмів, створює іконопис. У Максима на відкритті виставки повстало до мами питання: звідкіля бере сюжети до картин, адже їх надзвичайно багато, а ще скільки буде! Відповідь на нього, чомусь, була вже готова у мене: Оля фактично почала малювати, завагітнівши другим малям, а я переконана, що це у ній поселився Космос…тому тепер художниця просто зобов’язана відтворювати його поклики на полотні. Звідси ця незвична феєрія фарб, її плямисте поєднання, що не часто зустрінеш навіть серед професіоналів. А ще – бажання в майбутньому творити абстрактні полотна. Це теж космічне.))
Звичайно, творчий колектив нашого закладу бажає тільки натхнення, матеріальних можливостей для створення картин, здоров’я для усіх членів родини у цей нелегкий час і, зіскочивши із конвеєрної лінії живопису, творити без поспіху, в мистецькій невагомості нові індивідуально-яскраві полотна.